Blog

Sprzedaż międzynarodowa na Amazon cz. 2

Sprzedaż międzynarodowa na Amazon cz. 2

W poprzednim artykule przedstawiliśmy Ci zalety sprzedaży międzynarodowej na Amazon. Dziś opowiemy o kilku podstawowych krokach, o których należy pamiętać, podejmując tę decyzję oraz zaprezentujemy opcję sprzedaży globalnej. Podstawowe kroki, o których musisz pamiętać Sprawdź czy listy Twoich produktów są zoptymalizowane i aktualne, Przetłumacz swoje oferty tam, gdzie jest to wymagane, Zdecyduj czy będziesz korzystał […]

Sprzedaż międzynarodowa na Amazon cz. 1

Sprzedaż międzynarodowa na Amazon cz. 1

Jako sprzedawca Amazon prawdopodobnie korzystasz z brytyjskiej platformy, a jej doskonała reputacja przynosi stały strumień klientów do Twojego sklepu. Myśląc o poszerzeniu swojej działalności na pewno zastanawiasz się czy warto. W poniższym artykule przedstawimy Ci zalety międzynarodowej sprzedaży. Dotrzesz do większej liczby klientów Obecnie za pomocą tylko jednego zunifikowanego konta Amazon możesz dotrzeć do milionów […]

Sprzedaż w serwisie eBay – Wskazówki dla początkujących

Sprzedaż w serwisie eBay – Wskazówki dla początkujących

Poniższe wskazówki pomogą Ci zwiększyć sprzedaż w serwisie eBay jako początkujący: Klient (kupujący) ma prawie zawsze rację, Sprzedaj najpierw tańsze przedmioty i uzyskaj pozytywne opinie, Zbadaj swoje przedmioty przed ich sprzedażą, Postaraj się przyspieszyć proces wystawiania aukcji. Serwis eBay jest bardzo zainteresowany możliwością zwiększenia sprzedaży. Dzieje się tak, ponieważ pobiera około 15% opłat i kosztów […]

Rodzaje reklamy Amazon – dlaczego ich potrzebujesz

Rodzaje reklamy Amazon – dlaczego ich potrzebujesz

Chcesz zwiększyć sprzedaż na Amazon? Korzystaj z rozwiązań reklamowych na różnych poziomach lejka marketingowego. Amazon zmienił sposób, w jaki robimy zakupy – jego rozwiązania reklamowe przejmują cyfrowy krajobraz. Google ma Twoje dane wyszukiwania, a Facebook zna Twoje zainteresowania. Amazon jest potężniejszy, ponieważ wie, czego chcesz i jak to zdobywasz. Jakie są typy reklam Amazon? Istnieje […]

Sprzedaż w modelu Vendor Central na Amazonie w czasie pandemii COVID-19

Sprzedaż w modelu Vendor Central na Amazonie w czasie pandemii COVID-19

Na Amazonie dostępne są dwa modele współpracy biznesowej: Vendor Central (First Party Sellers) oraz Seller Central (Third Party Sellers). Pierwsza z nich opiera się na współpracy z Amazonem na podstawie B2B – jako firma sprzedajemy swoje towary w cenach hurtowych, a Amazon odsprzedaje je na swojej platformie jako sprzedawca. W drugim zaś modelu, to my […]

Amazon w obliczu koronawirusa

Amazon w obliczu koronawirusa

1-7 maj Działania Amazon mające na celu zwiększenie bezpieczeństwa pracowników Wydawać by się mogło, że zyski na Amazon rosną, jednak jest to błędne stwierdzenie. Jak informuje Sky News, Amazon może odnotować pierwszą, większą od 5 lat stratę, ponieważ pomimo wzrostu przychodów, wydaje co najmniej 4 mld USD w związku z pandemią koronawirusa.  Podczas gdy inne […]

Zobacz nasze referencje na:

GoGlobal24

Dane kontaktowe

GOGLOBAL24 sp. z o.o. sp. k.
ul. Ryszarda Chomicza 13b
55-080 Nowa Wieś Wrocławska

office@goglobal24.com
+48 880 725 240

Zostaw wiadomość




100 Euro rabatu dla nowych klientów!

Chcesz korzystać z specjalnej promocji dla nowych klientów? Zostaw swój telefon lub adres email, a skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 h!