12

Wrz, 2017

Przesyłkowa ekologia – wyzwania i promocja idei eco-commerce

Polska branża E-commerce jest już dość dojrzała i na szczęście nie trzeba nikomu tłumaczyć zalet związanych ze związaniem marki z wartościami dbałości o środowisko. Sama sprzedaż za pośrednictwem Internetu jest już dużym krokiem w tym kierunku, w stosunku do sprzedaży stacjonarnej.

CZYTAJ WIĘCEJ

27

Lip, 2017

Polski produkt na francuskim rynku – sprzedaż na Amazon i eBay

W Polsce sprzedaż online jest nadspodziewanie dobrze rozwinięta, a Polacy bardzo chętnie robią zakupy w sieci, w zdecydowanej większości u rodzimych dystrybutorów. Na krajowym rynku funkcjonuje ponad 20 000 sklepów internetowych. Biorąc pod uwagę populację naszego państwa, liczba ta jest zaskakująco wysoka.

CZYTAJ WIĘCEJ

16

Mar, 2017

Sprzedaż internetowa na eBay w Niemczech, czyli jak zyskać lepsze pozycjonowanie ofert na aukcjach?

Najważniejszą rolę w sprzedaży internetowej na eBay w Niemczech odgrywa widoczność ofert oraz ich pozycjonowanie. Poza działaniami marketingowymi przez które można zwiększyć swoją sprzedaż, warto ubiegać się o statusy użytkowników, które eBay w Niemczech nadaje sam w oparciu o wskaźniki sprzedażowe, jakimi są: obsługa klienta, szybkość wysyłki, cena wyjściowa towaru, volumen sprzedaży.

CZYTAJ WIĘCEJ

15

Lut, 2017

Goglobal24 na EXPO w Berlinie, czyli nasze rozwiązanie wysyłkowe do Niemiec i Anglii na targach międzynarodowych

15 lutego 2017 w Station Berlin odbyły się targi dla branży e-commerce, w których wzięliśmy udział. Wśród wystawców przeważały firmy niemieckie, ale można było również spotkać firmy z Polski oraz z Anglii. Ponieważ od kilku lat działamy w obszarze wysyłek zagranicznych na terenie Niemiec, chcieliśmy bliżej poznać oczekiwania sklepów internetowych w Niemczech.

CZYTAJ WIĘCEJ

20

Sty, 2017

Potencjał i zagrożenia polskich sklepów internetowych działających w Niemczech i Anglii.

Praktycznie każdy sklep internetowy w Polsce, z którym prowadzimy rozmowy, jest zainteresowany sprzedażą zagraniczną. Jednak bardzo mała część firm rozpoczyna sprzedaż, a jeszcze mniejsza odnosi sukces poza granicami kraju. Największym problemem polskich sklepów internetowych jest niedostateczna wiedza o tym, jak działają rynki zagraniczne, dlatego też część sklepów rezygnuje, bo nie jest w stanie udźwignąć wymagań rynku. Z drugiej strony, inne wraz z czasem prężnie się rozwijają. Zatem, w jaki sposób zwiększyć szanse na sukces?

CZYTAJ WIĘCEJ