Sprzedaż międzynarodowa na Amazon cz. 1

Jako sprzedawca Amazon prawdopodobnie korzystasz z brytyjskiej platformy, a jej doskonała reputacja przynosi stały strumień klientów do Twojego sklepu. Myśląc o poszerzeniu swojej działalności na pewno zastanawiasz się czy warto. W poniższym artykule przedstawimy Ci zalety międzynarodowej sprzedaży.

Dotrzesz do większej liczby klientów

Obecnie za pomocą tylko jednego zunifikowanego konta Amazon możesz dotrzeć do milionów klientów w całej Europie. A wszystko to za pośrednictwem pięciu rynków Amazon w UE: Wielkiej Brytanii, Francji, Niemiec, Włoch i Hiszpanii. Jest tylko jedno zastrzeżenie, a mianowicie to, że Twoje wpisy na Amazon muszą być w języku kraju, w którym sprzedajesz. Musisz je zatem profesjonalnie przetłumaczy.

Sprzedaż międzynarodowa na Amazon, pozwala szybko wejść na nowy rynek

Zaprezentowanie swojej marki nowym odbiorcom może być niezwykle trudne. Sprzedaż międzynarodowa na Amazon, pozwoli Ci szybko wejść na nowy rynek i bez wysiłku zbudować zaufanie oparte na marce Amazon, a nie własnej.

Nie ponosisz żadnych kosztów za rozszerzenie swojej działalności

Wykorzystując markę Amazon, nie musisz uwzględniać żadnych kosztów, aby rozwinąć swoją działalność w zupełnie nowym środowisku sprzedaży. Amazon pobierze tylko jedną, miesięczną opłatę subskrypcyjną Pro Merchant za Twoje konto Amazon Europe Marketplaces, więc w rzeczywistości ekspansja na rynek europejski nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi kosztami.

Zanim rozpoczniesz sprzedaż międzynarodową, wskazane jest skonsultowanie się z profesjonalnym ekspertem ds. importu lub podatków, aby otrzymać indywidualną poradę dotyczącą jej warunków.

W szczególności konieczne może być zarejestrowanie się w celu uzyskania podatku VAT, a także numeru EORI, który umożliwi zadeklarowanie towarów przy wjeździe lub wyjeździe z UE. Jeśli go nie masz, organy celne nie będą w stanie odprawić Twoich towarów.

Łatwe konfigurowanie i skalowanie

Możesz używać swojego obecnego konta Amazon, regularnych ofert i realizacji. Jest to świetnym rozwiązaniem, aby proces zamawiania i realizacji oraz obsługa klienta były proste i przejrzyste. Daje Ci to możliwość zarządzania Twoimi produktami we wszystkich krajach za pomocą jednego, zunifikowanego konta sprzedawcy – wszystko jest w łatwo dostępnym miejscu, które świetnie znasz.

Sprzedaż produktów w Europie jest oczywistym pierwszym krokiem do zwiększenia zasięgu, ale jest kilka niezbędnych kroków, które należy podjąć, aby móc rozpocząć działalność. Opowiemy Ci o nich w kolejnym artykule.

Zobacz nasze referencje na:

GoGlobal24

Dane kontaktowe

GOGLOBAL24 sp. z o.o. sp. k.
ul. Ryszarda Chomicza 13b
55-080 Nowa Wieś Wrocławska

office@goglobal24.com
+48 880 725 240

Zostaw wiadomość




100 Euro rabatu dla nowych klientów!

Chcesz korzystać z specjalnej promocji dla nowych klientów? Zostaw swój telefon lub adres email, a skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 h!