Sprzedaż w serwisie eBay – Wskazówki dla początkujących

Poniższe wskazówki pomogą Ci zwiększyć sprzedaż w serwisie eBay jako początkujący:

  • Klient (kupujący) ma prawie zawsze rację,
  • Sprzedaj najpierw tańsze przedmioty i uzyskaj pozytywne opinie,
  • Zbadaj swoje przedmioty przed ich sprzedażą,
  • Postaraj się przyspieszyć proces wystawiania aukcji.

Serwis eBay jest bardzo zainteresowany możliwością zwiększenia sprzedaży. Dzieje się tak, ponieważ pobiera około 15% opłat i kosztów transakcji. Warto pomyśleć o partnerstwie z nim.

Twoja opinia z serwisu eBay jest najważniejsza

Kiedy zaczynasz sprzedaż w serwisie eBay, upewnij się, że otrzymujesz tylko pozytywne opinie. Albo z drugiej strony, upewnij się, że nigdy nie otrzymasz negatywnej opinii. Pomyśl tutaj o swoich zachowaniach zakupowych. Jeśli wejdziesz na jakąś aukcję i zauważysz, że sprzedający ma tylko 95% pozytywnych opinii, prawdopodobnie od razu stracisz do niego zaufanie.

Pomyśl o tym, że aby uzyskać ocenę 95%, sprzedawca nie odniósł sukcesu tylko w 1 z 20 transakcji.

To wszystko oznacza, że ​​jeśli kupujący ma z Tobą jakikolwiek spór, powinieneś być uprzejmy i natychmiast zaoferować pełny zwrot pieniędzy. Pamiętaj, aby komunikować się z kupującymi tylko za pośrednictwem oficjalnego systemu wiadomości eBay i zachować uprzejmość.

A co się stanie, jeśli nie zaoferujesz zwrotu pieniędzy, a problem zostanie przekazany do serwisu eBay? eBay zwróci pieniądze w Twoim imieniu i od tej pory będziesz na celowniku. Lepiej zrobić to samemu od początku. Dopóki korzystasz z systemu wiadomości eBay i zachowujesz uprzejmość, eBay najprawdopodobniej będzie działał na Twoją korzyść.

Sprzedaj droższe przedmioty później

To największy błąd, jaki popełnia wielu nowych sprzedawców. Zacznij od sprzedaży najtańszych produktów. W ten sposób zdobędziesz początkowe doświadczenie przy mniejszym ryzyku. Na przykład dowiesz się, jak robić lepsze zdjęcia na tańszych przedmiotach, a następnie zastosujesz nowe umiejętności na drogich przedmiotach.

Jest jeszcze ważniejszy powód, a mianowicie potencjalne zarobki. Rynek kupujących nie powierzy Ci żadnych poważnych płatności, dopóki nie zobaczą dobrych opinii i przynajmniej części historii sprzedaży, która Cię poprze. Teraz, gdy wiesz, że Twoje pierwsze przedmioty będą mocno przecenione, równie dobrze możesz najpierw rozstać się z najtańszymi rzeczami.

Następnie, gdy masz już jakieś pozytywne opinie, możesz spróbować sprzedawać droższe rzeczy. W tym momencie będziesz mieć większe zaufanie i uzyskasz znacznie lepszy dochód (może nawet zysk).

Kiedy w końcu zaczynasz sprzedawać drogie rzeczy i nawet jeśli masz wiele świetnych opinii, kupujący nadal potrzebuje bodźca, aby przejść do transakcji. W swoim ogłoszeniu wspomnij, że chcesz porozmawiać przez telefon lub możesz pokazać przedmiot przez Skype. I chociaż prawdopodobnie nigdy nie otrzymasz telefonu, nadal budujesz zaufanie, co jest bardzo ważne dla klienta.

Przeprowadź badania. Nie sprzedawaj czegoś, czego nikt nie chce

Jednym z powszechnych nieporozumień wśród początkujących jest to, że jeśli uzyskasz kilka transakcji sprzedaży określonego przedmiotu, możesz wzbogacić się, sprzedając więcej tego samego. A to po prostu nieprawda.

Nie próbuj być pionierem ani wynalazcą. Wielu początkujących uważa, że ​​mają mały wynalazek, którego nikt nigdy nie sprzedał i na pewno każdy kupi. Możesz mieć szczęście, a Twoja teoria okazać się prawdą, ale to przypomina loterię – są szanse, że nikt nie kupi Twojego produktu. Zamiast tego poszukaj przedmiotów, które już dobrze się sprzedają i po prostu powtórz ten proces. Niech ktoś inny podejmie ryzyko jako pierwszy.

Postaraj się zoptymalizować procesy sprzedaży i aukcji

To, co powinieneś robić przez cały czas, to zapisywać godziny swojej pracy. Na przykład, ile czasu zajmuje wykonanie zdjęć do produktu. Ile czasu poświęcasz na wystawienie przedmiotu. Jak długo pakujesz i wysyłasz towar. Zapisując swój czas, będziesz w stanie obliczyć swoje zarobki godzinowe, ale co ważniejsze, będziesz wiedział, co powinieneś ćwiczyć i w czym być lepszym.

Zobacz nasze referencje na:

GoGlobal24

Dane kontaktowe

GOGLOBAL24 sp. z o.o. sp. k.
ul. Ryszarda Chomicza 13b
55-080 Nowa Wieś Wrocławska

office@goglobal24.com
+48 880 725 240

Zostaw wiadomość




100 Euro rabatu dla nowych klientów!

Chcesz korzystać z specjalnej promocji dla nowych klientów? Zostaw swój telefon lub adres email, a skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 h!