Jak to działa?

Oferujemy usługi Fulfillmentu jako dodatkowe usprawnienie obsługi zagranicznych kupujących w e-sklepach. Magazynowanie produktów w naszym centrum pozwala na szybszą realizację wysyłek po otrzymaniu zamówienia.

  • 1. Wysyłka asortymentu

    Asortyment przeznaczony do sprzedaży zagranicznej wysyłany jest we własnym zakresie przez sprzedawcę. Towar może być dostarczony zbiorczo w dowolnej formie – w kartonach lub na paletach.

    1. Wysyłka asortymentu
  • 2. Przyjęcie na magazyn

    Nasi pracownicy przyjmują towar w centrum w Bielanach Wrocławskich i układają towar na regałach. Wszystkie produkty powinny mieć widoczny kod identyfikujący na opakowaniu producenta. Ewidencja wprowadzana jest do systemu.

    2. Przyjęcie na magazyn
  • 3. Przyjęcie zamówień

    Dane zamówienia dodawane są przez sprzedawcę do systemu GOGLOBAL24: ręcznie, przez import CSV lub integrację.

    3. Przyjęcie zamówień
  • 4. Realizacja zamówień

    Zgodnie z przyjętymi zamówieniami, nasi pracownicy kompletują paczki, pakują i zabezpieczają, generują etykiety, drukują je i naklejają. Zamówienia złożone do godziny 10 rano przygotowywane są i wysyłane tego samego dnia.

    4. Realizacja zamówień
  • 5. Wysyłka

    Jeszcze tego samego dnia, za pomocą naszych usług wysyłkowych, paczki są transportowane za granicę.

    5. Wysyłka
  • 6. Przyjęcie zwrotów

    Zwroty, które otrzymaliśmy w związku z realizacją usług obsługi zwrotów zagranicznych wracają do naszego centrum w Bielanach Wrocławskich.

    6. Przyjęcie zwrotów
  • 7. Identyfikacja i klasyfikacja

    Pracownicy GOGLOBAL24 identyfikują kupujących, którzy zwrócili produkty oraz oceniają stan zwrotu. Informacja o zwrotach jest wysyłana do sprzedawcy.

    7. Identyfikacja i klasyfikacja
  • 8. Powrót na magazyn

    Jeżeli zwrócone produkty nadają się do ponownej sprzedaży, wracają na odpowiednie regały w naszym magazynie, a stany są odpowiednio modyfikowane.

    8. Powrót na magazyn
  • 9. Odesłanie zwrotów

    W przypadku towarów w jakikolwiek sposób naruszonych, są one odsyłane do sprzedawcy lub jego dostawców.

    9. Odesłanie zwrotów

Korzyści

  • Jeżeli zamówienie zostało złożone przed 10 rano, to nadanie przesyłki w Niemczech możliwe jest już tego samego dnia. W przypadku odbiorców z Wielkiej Brytanii i Francji, przesyłki nadawane są nazajutrz.

  • Fulfillment u nas to możliwość dostarczenia towarów zagranicznemu kupującemu przez różnorodne kanały sprzedaży. Obsługujemy zamówienia złożone na stronach internetowych sprzedawców i przez liczne marketplace-y: Ebay, Amazon, Cdiscount, DaWanda, Etsy itp.

  • Model w którym zamówienia realizowane są od razu po otrzymaniu towaru od dostawcy. Odpowiednią ilość każdego z produktu dostawca lub producent dostarcza nam w nocy, a nasi pracownicy rano kompletują, pakują i etykietują zamówienia.

  • Nad całym procesem fulfillmentu czuwa niezależne oprogramowanie z dostępem online oraz opiekun, z którym można skontaktować się telefonicznie i mailowo. Informacje na temat wysyłek i zwrotów dostępne jest w systemie GOGLOBAL24.

  • Fulfillment to outsourcing usług logistycznych w szerokim zakresie. Sprzedawca nie musi martwić się o prowadzenie magazynu, pakowanie i zabezpieczanie wysyłek.

Ile to kosztuje?











Zobacz nasze referencje na:

GoGlobal24

Dane kontaktowe

GOGLOBAL24 sp. z o.o. sp. k.
ul. Błękitna 1 Bielany Wrocławskie
55-040 Kobierzyce

office@goglobal24.com
+48 880 725 240

Zostaw wiadomość