Obsługa zwrotów zagranicznych

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMIGoglobal24
Adres: ul. Błękitna 1, 55-040 Bielany Wrocławskie
Email: office@goglobal24.com
Telefon: + 48 880 477 009

Wiarygodność sklepu internetowego uzależniona jest od umożliwienia zwrotu towaru na adres w kraju kupującego. Takie warunki zwrotów zachęcają kupujących do zakupów, a także eliminują problemy po sprzedaży. Oferujemy kompleksową obsługę zwrotów  w Niemczech (Amazon.de i Ebay.de), w Anglii (Amazon.co.uk i Ebay.co.uk) oraz we Francji (Amazon.fr i Ebay.fr).Obsługa zwrotów w kraju odbiorcy to:

  • Niski koszt wysyłki zwrotów.
  • Krótki czas oczekiwania na obsługę zwrotów.
  • Wyższa sprzedaż na Amazon.de, Amazon.co.uk, Amazon.fr, Ebay.de, Ebay.co.uk. lub Ebay.fr.

Część potencjalnych klientów nie decyduje się na zakup, gdyż wątpią w sprawną obsługę zwrotów za granicami kraju.

E-sklepy prowadzące sprzedaż internetową w Niemczech na Amazon.de i Ebay.de, w Anglii na Amazon.co.uk i Ebay.co.uk oraz we Francji na Amazon.fe i Ebay.fr, oprócz taniej wysyłki kurierskiej oceniani są na podstawie szybkiej realizacji zwrotów. Sklepy internetowe, które nie mają możliwości szybkiej obsługi zwrotów zagranicznych, nie są w stanie odnieść sukcesu na rynku ecommerce za granicami kraju.

Rozwiązanie obsługi zwrotów zagranicznych w Niemczech, Anglii oraz we Francji przez Goglobal24 umożliwia:

  • Przyjmowanie zwrotów od odbiorców w Niemczech (Amazon.de, Ebay.de), Anglii (Amazon.co.uk i Ebay.co.uk) oraz we Francji (Amazon.fe i Ebay.fr) na adres w ich kraju.
  • Śledzenie historii i statusu zwrotów w systemie Goglobal24.
  • Automatyczne alarmowanie otrzymania zwrotu.
  • Transport zwrotów do magazynu Goglobal24 w Polsce.
  • Wymiana lub ponowna wysyłka zwrotów.
  • Tworzenie krajowych etykiet na wysyłki zwrotne w Niemczech, Anglii lub we Francji.
  • Identyfikowanie zwrotów na podstawie nazwy kupującego w Amazon.de, Amazon.co.uk, Amazon.fr lub Ebay.de, Ebay.co.uk, Ebay.fr.