Sprzedaż internetowa na Amazon w Niemczech i w Anglii

Co musimy wiedzieć o sprzedaży internetowej?

ZAREZERWUJ SZKOLENIEGoglobal24
Adres: ul. Błękitna 1, 55-040 Bielany Wrocławskie
Email: office@goglobal24.com
Telefon: + 48 880 477 009

Amazon jest największym sklepem internetowym na świecie, który cieszy się ogromną popularnością i przyciąga swoimi cenami coraz więcej klientów. Zanim zaczniemy sprzedaż internetową musimy wierzyć we własny potencjał sprzedażowy, sprawdzić czy produkty, które chcemy wystawiać na aukcjach są unikatowe i mają szansę cieszyć się popularnością. Najlepszym rozwiązaniem jest sprawdzenie konkurencji, wyszukanie odpowiedniej kategorii produktu i ocenienie jak dany towar sprzedaje się na Amazonie w Niemczech albo w Anglii i co robi najlepszy sprzedawca, że cieszy się popularnością.

Którym sprzedawcą internetowym zostać?

Kiedy zdecydowaliśmy się na sprzedaż internetową i założyliśmy konto, musimy wybrać jakiego rodzaju chcemy być sprzedawcami. Amazon daje nam dwie możliwości, pierwszą jest Sprzedawca Retail, czyli Sprzedawca, który swój towar magazynuje bezpośrednio w Amazonie, oraz drugą możliwość – Sprzedawca Marketplace, magazynujący swój towar u siebie i wysyłający towar przy pomocy firm e-commerce, zajmującymi się obsługą logistyczną.

Jeżeli zdecydujemy się na opcję Retail koszty magazynowania Amazon ustala indywidualnie, w zależności od ilości i gabarytów towaru. Sprawa jest prosta, płacimy za wynajęcie powierzchni, a wysyłką naszego towaru zajmuje się Amazon. Na początku sprzedaży internetowej na Amazonie w Niemczech i Anglii ciężko jest ustalić wielkość sprzedaży, więc najlepszym rozwiązaniem jest wybranie opcji Marketplace. Nie ponosimy kosztów za magazynowanie, zajmujemy się obsługą klienta, a obsługę logistyczną powierzamy firmie, która przyśpieszy i ułatwi realizację zamówień.

Z klientem za pan brat! Obsługa Amazona na najwyższym poziomie

Amazon największy nacisk kładzie na obsługę klienta. Zamówienia muszą być przeprowadzane sprawnie i szybko, kontakt z klientem musi być stały i najlepiej bezproblemowy. Dlatego poza prowadzeniem konta zgodnie z regulaminem sklepu internetowego liczy się obsługa logistyczna sprzedaży internetowej. Musimy też pamiętać, że nie możemy rozwijać swojej sprzedaży na Amazonie w Niemczech czy Anglii, jeżeli nie mamy punktów zwrotnych w danym kraju. Jeżeli otworzyliśmy konto na Amazon.de musimy pamiętać, że punkt zwrotny na terenie Niemiec jest koniecznością, oczywiście ta sama sytuacja dotyczy Amazona w UK.

Obsługa logistyczna jest najważniejsza w sprzedaży internetowej na Amazonie w Niemczech oraz Anglii z punktu widzenia klienta. Dostawa musi być sprawna i szybka. Jeżeli poważnie myślimy o rozwinięciu skrzydeł i zajęciu się handlem poza granicami kraju, wybór firmy logistycznej jest to punkt, od którego powinniśmy zacząć.

Jeżeli artykuł nie rozwiał Waszych wątpliwości i zastanawiacie się co jeszcze warto wiedzieć o sprzedaży internetowej na rynkach zagranicznych, możecie skorzystać ze szkoleń, które prowadzi Goglobal24.