Wysyłki
zagraniczne

Jak to działa?

Realizujemy wysyłki do Niemiec, Wielkiej Brytanii i Francji. Oferujemy najlepsze czasy doręczeń znacznie obniżając ich koszty. Niemiecki kupujący może otrzymać zamówiony produkt już po 24 godzinach od zamówienia, a odbiorca z Francji lub Wielkiej Brytanii – po 48 godzinach.

Razem usługami wysyłek realizujemy ewentualne zwroty od zagranicznych kupujących. Mogą oni we własnym zakresie odesłać produkt na adres w ich kraju – ten sam, z którego przesyłkę otrzymali. W systemie można wygenerować zwrotną etykietę, tak aby odbiorcy nie ponosili kosztów.

  • Wysyłka

    1. Zamówienie

    Kupujący zamawia produkt korzystając ze sklepu online lub z portalu sprzedażowego, np. Ebay lub Amazon.

    1. Zamówienie
  • Wysyłka

    2. Wprowadzenie do systemu

    Dane zamówienia dodawane są przez sprzedawcę do systemu GOGLOBAL24: ręcznie, przez import CSV lub integrację.

    2. Wprowadzenie do systemu
  • Wysyłka

    3. Wygenerowanie etykiety

    W naszym systemie sprzedawca generuje etykietę zagranicznego kuriera lub poczty. W ramach usługi udostępniamy adres nadania w kraju kupującego.

    3. Wygenerowanie etykiety
  • Wysyłka

    4. Pakowanie i etykietowanie

    Sprzedawca pakuje produkt oraz drukuje i nakleja etykietę.

    4. Pakowanie i etykietowanie
  • Wysyłka

    5. Wysyłka do GO24

    Następnie pakuje do opakowania zbiorczego wraz z innymi przesyłkami do realizacji i wysyła je własnym kurierem lub dostarcza osobiście.

    5. Wysyłka do GO24
  • Wysyłka

    6. Weryfikacja w GO24

    Po odebraniu paczek w centrum GOGLOBAL24, weryfikujemy każdą zagraniczną przesyłkę pod kątem rozmiaru i wagi. Potwierdzamy tym samym przyjęcie zlecenia i uaktualniamy status w systemie.

    6. Weryfikacja w GO24
  • Wysyłka

    7. Transport do DE, UK, FR

    Codziennie transportujemy przesyłki do krajów docelowych, czyli Niemczech, Wielkiej Brytanii i Francji.

    7. Transport do DE, UK, FR
  • Wysyłka

    8. Nadanie lokalnym kurierem

    Na miejscu przekazujemy przesyłki lokalnej firmie kurierskiej lub poczcie – liderom tamtejszego rynku doręczeń.

    8. Nadanie lokalnym kurierem
  • Wysyłka

    9. Doręczenie przesyłki

    Kupujący otrzymuje zamówiony towar.

    9. Doręczenie przesyłki
  • Zwrot

    10. Decyzja o zwrocie

    Kupujący po otrzymaniu produktu może stwierdzić, że chce go zwrócić.

    10. Decyzja o zwrocie
  • Zwrot

    11. Spakowanie i etykietowanie

    Kupujący pakuje produkt i nakleja etykietę, którą dostał od sprzedawcy w emailu, albo samej przesyłce (darmowy zwrot) lub też list przewozowy krajowego kuriera, którego wybrał (zwrot na koszt kupującego)

    11. Spakowanie i etykietowanie
  • Zwrot

    12. Nadanie zwrotu

    Gotową do wysłania przesyłkę kupujący zawozi do lokalnego punktu krajowego kuriera i tam ją nadaje.

    12. Nadanie zwrotu
  • Zwrot

    13. Przyjęcie zwrotu

    Przesyłkę zwrotną przyjmujemy w naszym punkcie w kraju kupującego i wprowadzamy dane z etykiety do systemu.

    13. Przyjęcie zwrotu
  • Zwrot

    14. Transport międzynarodowy

    Przesyłki zwrotne z Niemiec, Wielkiej Brytanii i Francji transportowane są do centrali w Bielanach Wrocławskich.

    14. Transport międzynarodowy
  • Zwrot

    15. Tymczasowe magazynowanie

    W naszym centrum logistycznym mamy przygotowane regały dla każdego z naszych partnerów. Tam zwroty oczekują na odesłanie do ich magazynów w Polsce.

    15. Tymczasowe magazynowanie
  • Zwrot

    16. Odesłanie zwrotów

    Zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami, paczki zbiorcze ze zwrotami, wysyłamy do magazynu partnera w Polsce. Przesyłki możemy nadawać raz, dwa lub trzy razy tygodniowo, albo po wniosku przez email.

    16. Odesłanie zwrotów

Korzyści

  • WYSYŁKI: Jako jedyna firma w Polsce realizujemy przesyłki międzynarodowe e-commerce tak szybko drogą lądową. Po otrzymaniu przesyłki od sprzedawcy, doręczenie do kupującego w Niemczech możliwe jest już po 24 godzinach, a do odbiorcy z Wielkiej Brytanii lub Francji, po 48 godzinach.

    ZWROTY: Informacja o zwrocie pojawia się w systemie już dzień po jego przyjęciu w naszym punkcie zagranicznym. Przesyłki z Niemiec są już tego samego dnia w naszym centrum w Bielanach Wrocławskich, paczki z Wielkiej Brytanii i Francji dzień później.

  • WYSYŁKI: Adresem nadania przesyłek zagranicznych jest nasz punkt w kraju kupującego. Dzięki temu wszystkie doręczenia są realizowane jako krajowe. Obok nazwy GOGLOBAL24, nazwa sprzedawcy widnieje jako identyfikator nadawcy.

    ZWROTY: Adres na który kupujący powinni nadawać zwroty jest tym samym, z którego otrzymali przesyłkę. Dla odbiorców z Niemiec, Wielkiej Brytanii i Francji jest to nasz punkt w tym kraju. Dla nich przesyłki zwrotne są krajowe. Poza nazwą GOGLOBAL24 jako odbiorcę zwrotu, kupujący wpisuje nazwę marki sprzedawcy.

  • WYSYŁKI: W każdym z obsługiwanych przez nas krajów doręczenia realizują lokalni liderzy usług kurierskich i pocztowych. To pewni partnerzy, którzy gwarantują najlepszą jakość i najkrótsze czasy doręczeń.

    ZWROTY: Nasi partnerzy mogą zaoferować kupującym darmowe zwroty. Etykiety lokalnych kurierów mogą im wysyłać elektronicznie lub nawet wewnątrz przesyłki. Obciążamy sprzedawcę płatnością za taką etykietę tylko w przypadku jej wykorzystania przez kupującego.

  • WYSYŁKI: Realizacja usług kontrolowana jest za pomocą naszego systemu wysyłkowego. Sprzedawcy mogą w dowolnym momencie sprawdzić między innymi status przesyłek i linki śledzenia.

    ZWROTY: Nasz systemu online udostępnia również aktualne informacje o zwrotach. Sprzedawcy mogą w dowolnym momencie sprawdzić nadawców zwrotów i ich lokalizację. Przesyłki zbiorcze ze zwrotami możemy odsyłać do magazynu sprzedawcy raz, 2, 3 razy w tygodniu lub po wniosku przez e-mail.

  • WYSYŁKI: Nasze usługi dostępne są również dla tych sprzedawców, którzy nie są w stanie zadeklarować jakiejkolwiek ilości wysyłek. Co więcej, nie naliczamy żadnych opłat abonamentowych.

    ZWROTY: Kompletna obsługa zwrotów dostępna jest dla wszystkich sprzedawców, którzy przesyłki nadali za pomocą naszych usług, niezależnie od tego ile ich było.

Ile to kosztuje?











Zasięg

Nasze usługi wysyłkowe i obsługi zwrotów realizujemy do odbiorców z Niemiec, Wielkiej Brytanii i Francji, za pośrednictwem naszych lokalnych punktów. Dzięki temu kupujący w tych krajach mogą być obsługiwani tak samo jak przez lokalnych sprzedawców.

With Green Overlaytrue
Londonmarker_arrow_right
Parismarker_arrow_top
Berlinmarker_arrow_top
Bielany Wrocławskiemarker_special

Zobacz nasze referencje na:

GoGlobal24

Dane kontaktowe

GOGLOBAL24 sp. z o.o. sp. k.
ul. Błękitna 1 Bielany Wrocławskie
55-040 Kobierzyce

office@goglobal24.com
+48 880 725 240

Zostaw wiadomość