Zwroty
GoReturns

Jak to działa?

GoReturns to nowy wymiar obsługi zwrotów zagranicznych. To oferta niezależna od naszych usług wysyłkowych, realizowana za pomocą dodatkowego, prostego w obsłudze systemu online. Nadzoruje on proces zwrotu oraz optymalizuje komunikację z kupującym.

  • 1. Otrzymanie zamówienia

    Kupujący otrzymuje swoje zamówienie i informację od sprzedawcy o możliwości dokonania zwrotu przez GoReturns, w postaci linku do indywidualnego panelu GoReturns lub adresu zwrotnego w jego kraju.

    1. Otrzymanie zamówienia
  • 2. Spakowanie i etykietowanie

    W zależności od polityki zwrotów i decyzji sprzedawcy, kupujący otrzymuje w systemie GOreturns opłaconą etykietę lub jedynie informacje o adresie do zwrotów. Kupujący pakuje produkt i nakleja dostarczoną etykietę lub zamawia kuriera we własnym zakresie.

    2. Spakowanie i etykietowanie
  • 3. Nadanie zwrotu

    Gotową do wysłania przesyłkę kupujący zawozi do lokalnego punktu krajowego kuriera i tam ją nadaje. Zeskanowanie opłaconej etykiety przez kuriera od razu zmienia status w systemie.

    3. Nadanie zwrotu
  • 4. Przyjęcie zwrotu

    Przesyłkę zwrotną przyjmujemy w naszym punkcie w kraju kupującego i wprowadzamy dane z etykiety do systemu.

    4. Przyjęcie zwrotu
  • 5. Transport międzynarodowy

    Przesyłki zwrotne z Niemiec, Wielkiej Brytanii, Francji, Hiszpanii i Włoszech transportowane są do centrali w Bielanach Wrocławskich.

    5. Transport międzynarodowy
  • 6. Tymczasowe magazynowanie

    W naszym centrum logistycznym mamy przygotowane regały dla każdego z naszych partnerów. Tam zwroty oczekują na odesłanie do ich magazynów w Polsce.

    6. Tymczasowe magazynowanie
  • 7. Odesłanie zwrotów

    Zgodnie z ustawieniem w systemie GoReturns, paczki zbiorcze ze zwrotami, wysyłamy do magazynu partnera w Polsce.

    7. Odesłanie zwrotów

Korzyści

  • System GoReturns udostępnia kupującym panel do deklarowania zwrotu i eliminuje potrzebę dodatkowej komunikacji w tym zakresie. Nie jest też konieczne wysłanie etykiety zwrotnej, gdyż w zależności od ustawień, może ona być od razu dostępna w panelu kupującego.

  • Obsługa zwrotów przez GoReturns obejmuje pięć największych europejskich rynków E commerce: Wielką Brytanię, Niemcy, Francję, Hiszpanię i Włochy.

  • Sposób obsługi, dostępność bezpłatnych zwrotów i inne parametry dostępne są w każdej chwili w systemie. Można tam, między innymi, ustawić częstotliwość odsyłania zwrotów do magazynu w Polsce.

  • System GoReturns pokazuje w przejrzysty sposób wszystkie realizowane przez naszą usługę zwroty. Daje dostęp do ich aktualnych statusów oraz informacji szczegółowych z deklaracji kupujących.

  • Proponowane przez nas stawki są najlepszą alternatywą do typowych międzynarodowych usług kurierskich. Co więcej są widoczne w samym systemie GoReturns i same obniżają się wraz z większą ilością obsłużonych zwrotów.

Ile to kosztuje?











Zasięg

Obsługa zwrotów GoReturns dostępna jest w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Francji, Hiszpanii i Włoszech.

With Green Overlaytrue_zwroty
Londonmarker_arrow_right
Parismarker_arrow_top
Berlinmarker_arrow_top
Bielany Wrocławskiemarker_special
Madridmarker_arrow_right
Milanmarker_arrow_top

Zobacz nasze referencje na:

GoGlobal24

Dane kontaktowe

GOGLOBAL24 sp. z o.o. sp. k.
ul. Błękitna 1 Bielany Wrocławskie
55-040 Kobierzyce

office@goglobal24.com
+48 880 725 240

Zostaw wiadomość